Logo Okk

Waarom zingen bij ons koor?

Heel veel mensen in Nederland zingen en niet voor niets. Muziek is een geweldige manier om ons gevoel uit te drukken. In koorverband zingen heeft veel voordelen. Men leert er, nu onder de deskundige leiding van onze dirigent Ellen de Jonge, de ademhaling te regelen en de stem te gebruiken. Al snel merkt u dat u veel beter kunt zingen dan u zelf dacht.
Daarnaast is zingen uitermate leerzaam en ontspannend. Men komt in aanraking met nieuwe muziek en leert deze te waarderen.

Tijdens repetitie is men geconcentreerd bezig en is er geen moment dat u aan het dagelijkse werk of eventuele zorgen zult denken. Daarnaast is het heel goed en gezond voor lijf en longen om te zingen.

De sfeer binnen het Ontmoetingskerkkoor is gezellig, heel open en spontaan.
Wij repeteren elke dinsdagavond van 20.00 – 22.00 uur in de Abdijkerk
Willem III straat 40 Den Haag.
U bent van harte welkom.

Als u enthousiast bent geworden, kom dan gerust een luisteren.
Besluit u lid te worden dan betaald u € 17,50 per maand of 52,50 per kwartaal.
Wilt u  zich  aanmelden, dan kunt u via onderstaande link het aanmeldingsformulier invullen en opsturen.

AANMELDINGSFORMULIER