Het Koor

okk_logokopie  Het Ontmoetingskerkkoor, opgericht in 1966, is een kerkkoor en bestaat uit 24 enthousiaste leden. Tot juni 2013 was het koor, als kerkkoor, verbonden aan de Ontmoetingskerk op de hoek van de Aaltje Noordewierstraat en de Louis Davidstraat in Den Haag/Loosduinen.

Ontmoetingskerkkoor

Wij zijn een koor in de protestantse traditie. Daarom staat het zingen van het kerkelijk lied voorop, verder bestaat het repertoire uit werken van Bach, Händel, Elgar, Sally Defort enz. Het koor zingt graag tijdens kerkdiensten en in woonzorgcentra. Elk lustrum van de vereniging organiseren wij een jubileumconcert, hiervoor worden één of meerdere grote koorwerken ingestudeerd uit het klassieke repertoire. Aan het eind van het jaar sluiten we af met een Kerstconcert bij Kaarslicht. Bent u nieuwsgierig en enthousiast geworden? Kom dan gerust eens bij ons langs. Wij repeteren elke dinsdagavond van 20.00 – 22.00 uur In de de Abdijkerk Willem III straat 40.

U bent van harte welkom.